вторник, 27 ноября 2012 г.

Փուչիկները միայն արտաքինից են գեղեցիկ, իսկ ներսում...

Ես միշտ հիացել եմ փուչիկների պոզիտիվ գույներով, նրաք այնքան ուրախ էմոցիաներ են առաջացնում:Երբ տխուր ես,մտազբաղ կամ լարվաց,անմիջապես այդ տրամադրությունը վերածվում է ուրախության երբ պատահական հանդիպում ես նրանց, որը այնքան
հաճելի է:

Հոգիտ ուզում է մանկան պես ազատ լինել,սակայն
մարմինտ դա քեզ թույլ չի տալիս, մարմնում մեր հոգին սահմանափակում է իր հնարավորությունները: Բայց երբեմն նման պահերին ուզում ես մոռանալ այդ կապանքների մասին:
 Մի մեջբերում կանեմ
Никто не может грустить, когда у него есть воздушный шарик.
Винни Пух))
 Բայց այդ ուրախություն պարգևող փուչիկների ներսում թաքնվում է փուջը,դատարկությունը,սուտը և վերջապես կեղծը,որը տանել չեմ կարոխանում,
այդ գունազարդ փուչիկները այնքան տրամադրող են) բայց և այնքան խափուսիկ,որ գիտես նրա ներսում անսահման տարածություն կա որը անտեսանելի է:
Մարդը միշտ վախեցել է դատարկությունից։ Այն դատարկությունրց,որը կարոխ է հուսահատության հանգեցնել: Չէ որ այս կյանքում հույսն է միակ մեր ընկերը, երբ պատկերացնում ես որ դրանիցել կարող ես զրկվել, կյանքը կորցնում է իր արժեքը:
Ես ինչ էի ուզում ձեզ ասել, որ միշտ չէ ,որ արտաքին գեղեցկությունը համապատասխանում է ներքինի հետ :
Երբ նվիրվում ես կարող են նաև հիասթափություններ լինեն, պետք չէ այդ պատճառով հուսահատվել:

Պետք է հասկանալ որ կյանքը շարունակվում է և այն հիասքանչ է:
.  .  .


Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Google ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:
 

Комментариев нет: