четверг, 7 марта 2013 г.

Մայրիկի սիրտը. . .

Неземная фотосессия для будущей мамы от Ester Louise
Մարտի 8-ի կապակցությամբ,նյութս նվիրված է բոլոր մայրերին...հանձինս իմ մայրիկին՝Նելլիին:
Մայրիկ իմ երկրային հրեշտակ,իմ պահապան ես սիրում եմ քեզ:Դու ինձ համար մի աշխարհ ես,որից ես չեմ ուզում հերանալ,դու ինձ համար մի երազ ես,որից ես չեմ ուզում արդնանալ:Ինձ կյանք պարգևողն ես,որի համար շնորհակալ եմ,քո շնորհիվ մայրիկ արև տեսա,տեսա լուսին ու աստղեր,մի թե ավելի գեղեցիկ բան կա,քան մեր կյանքը,որ ապրում ենք:Իմ սիրելի մայրիկ,իմ հարազատ,իմ ամենաթանգը այս աշխարհում:
Մայրիկ...ինչ որ վերաբերվում է մայրիկին,միշտ լցված է սիրով:Ոչինչ չի համեմատվի,մայրական սիրո ուժգնությանը,բայց այնքան հաճախ մենք չենք հասկանում դա:
Սակայն բոլորին հայտնի է որ,այս աշխարհում չկա ավելի հարազատ մեկը,քան ՄԱՅՐԸ:Առաջին րօպեներից սկսած,մեր կյանքում,մենք շրջապայված ենք-ջերմությամբ և հոգատարությամբ:Մենք վստահում ենք մեր գաղտնիքները,և ամբողջությամբ վստահ ենք,որ մեզ կհասկանան և կաջակցեն:
 Ամբողջ մարդկության մեջ,չկա ինձ համար ավելի լավը քան«դու մամ ջան»:Նրա բարի սիրտը երբեք չի հրաժարվի օգնել ինձ:Նա նիշտ իմ կոխքն է և օգնում է հաղթահարել ցանկացած դժվարություն:
Ես ուզում եմ մի փոքր պատմել իմ մայրիկից-երբ ես փոքր էի,դեռ չէի կարողանում խոսել,նա հասկանոիմ եր ինձ առանց խոսկ,կռահում եր իմ ցանկությունները և ցավը,մայրս սովորեցրեց ինձ խոսել,քայլել,տարբերել բարին չարից:
Մայրս երգել է ինձ համար,առաջին օրօրոցային երգը,պատմել է առաջին հեքիաթը,նրա աչքերում տեսա գեղեցկությունը գարնանային ծաղկի:Նրա հետ զգացել եմ ուրախությունը կյանքի:Մամ.....դա առաջին բառն եր,որ ես արտահայտել եմ, գիտակցելով,նրան եմ դիմել:Ինչ կատարվել է շուրջս,կատարվել է,նրա ներկայությամբ:
Նա ինձ համար ոչ միայն հարազատ է,այլ իմ ընկերն է: Ցանկացած մայր,բացի մայր լինելուց,նաև կին է,նրանք ունեն իրենց երազանքները,իրենց պլանները այս կյանքում,մենք պետկ է դա հաշվի առնենք,ուրախանանք նրանց հաջողություններով:
Պետք է աջակցենք նրանց,չէ որ մի ժամանակ նրանք իրենց ամբողջ տաքությունը մեզ են փոխանցել:Կգա մի ժամանակ,որ մենք ինքներս պետք է հոգ տանենք մեր ծնողների մասին:Նրանց բարի սրտերը,մեր հոգատարության կարիգը ունեն:
Այդ պատճառով,մենք պետք է աշխատենք մեզ վրա,որպեսզի արդարացնենք մեր ծնողների սպասելիքները,որ դառնանք այնպիսին ինչպիսին կուզենաին տեսնել մեզ մեր մայրերը,չէ որ նրանք մի ամբողջ կյանք են ապրել,որպեսզի դաստիրակեն մեզ:
և վերջապես ինչպիսին է նա.... իմ մայրը-կարող եմ հազարավոր բառեր գտնել,«ամենա նուրբ և քնքուշ,գեղեցիկ ե կանացի»,բայց դժվար թե այդ բառերը կարող են տալ այն ջերմությունը,որը իմ սրտում է,որը ես զգում եմ նրա հանդեպ:
«Բարի,քնքուշ,նուրբ,գեղեցիկ,հպարտ»և էլի էլի էլի... և այդ բոլորը միասին,միաժամանակ:և Ամեն անգամ նա յուրովի է,տարբեր և դրա հետ մեկ տեղ ամենա թանկը:Երևի թե ես կարող էի անվերջ պատմել նրա մասին,բայց ուզում եմ եզրափակել նյութս, հայտնի տողերով...-
Пусть всегда будет солнце!

Пусть всегда будет небо!
Пусть всегда будет Мама…Моя Мама… и пусть она всегда будет со мной.
և քանի որ այսօր (մարտի 8)-է առիթից կօգտվեմ և կշնորհավորեմ բոլոր մայրերին...
չէ որ նրանց սրտերը,մեզ համար է բաբախում...«Մամ ջան շնորհավորում եմ,այս տոնը քոնն է, եղիր միշտ այտպես հմայիչ ու գեղեցիկ,քեզ շատ սիրում եմ...»
Շնորհավորում եմ բոլոր(բոլորի) մայրերին ու երիտասարդ օրիօրդներին մայրության ու գեղեցկության տոնի առթիվ:
Թող մայրական սրտի ջերմությունը , կանացի հմայքը, պայծառ ժպիտը, քնքշությունն ու գրավչությունը հավերժ ձեր ուղեկիցը լինեն:
Հավերժ մատղաշ վարդի նման ամեն աստծո օր բացվեք արևի հետ ու ձեր հմայք ու «բույրը» տարածեք աշխարհով:
.  .  .
Այս հոլովակը,հուսով եմ շատ զավակների կփոխի... բարի դիտում

Комментариев нет: