вторник, 11 декабря 2012 г.

Այս ամենն ուղղակի հրաշք է ...

Շատ հետաքրքիր մտքեր են ծագում գլխումս ձյան մասին... թե ձյունը որքան կատարյալ է,մաքուր,ջինջ,անմեղություն է խորհրդանշում, մանկություն,քանի որ մանկության ժամանակ այս բոլոր թվարկածներս կա մեր մեջ:
 Այսոր պատուհանից որ նաեցի շատ ուրախացա երբ տեսա ձյունը, դեռ ոչ ոք չեր քայլել վրայով,անբիծ եր....ինձ մոտ այնպիսի տպավորություն առաջացավ,կարծես բոլորի սխալները և մեխքերը,այս հանցավոր աշխարհում,ձյունը իր ճերմակ թեվերով ծածկել եր և մաքրել եր... Կարծես ուզում էր ասել- մարդիկ ամեն ինչ նորից սկսեք,մաքուր էջից,բայց աշխատեք նորից չսխալվել:Տարվա բոլոր եղանակներն ել յուրովի են իրենց տեսքում,բոլորն ել տարբերվում են իրենց չկրկնվող գեղեցկությամբ:
Ես կցանկանաի որ բոլորը հասկանաին,որ այս ամենը ուղղակի հրաշք է:

.  .  .

Ես կուզեի նաև անրադառնալ մի գեղեցիկ,հեքիատային զգացմունքի,որը վեր է ամեն տեսակ զգացողություններից,ես վստահ եմ որ հասկացաք արդեն) խոսկս ՍԻՐՈ մասին է:
Այնքան հաճելի երբ սիրահարված ես և ձյուն է գալիս... Ես գիտեմ դա ինչ է և ուզում եմ բոլորը զգան այդ երջանկությունը ..... դա մի անտեսանելի զգացողություն է,որ նույնիսկ խոսկերով չեմ կարող բացատրել, Դա պետկ է զգաք... երբ այնքան ցուրտ է,որ սիրեցիալիտ շունչը զգում ես,երբ գիտես որ երբեք չես մրսի, քանի որ քո երկրորդ կեսը կողքիտա և քեզ տաքացնումա իր ներկայությամբ:) շատ բան պետկ չէ որ երջանիկ լինես ,պարզապես պետկ է սիրես և վստահ լինես քո սիրո փոխադարձ լինելու մեջ; Այնքան հաճելի է երբ կարող ես զգալ ,որ ձմռաննել կարող է ամառ լինել... որովհետեվ սիրտտ այրվում է սիրուց.
 
Քանի որ գրառումս նաև սիրո մասին է կնվիրեմ նյութս իմ սիրելիին«Արտյոմին» ես շնորհակալ եմ նաև քեզանից որ ինձ երջանկացրել ես քո անսահման սիրով...
Ակամաից մոտս ցանկություն առաջացավ իջնել քայլել,խրվել ձյան մեջ, գլորվել ,դիպչել ձյանը ,զգալ նրա ներկայությունը:և Հետո մի փոքր հոգնած կուզեի պարկել ձյան մեջ,նաել երկնքում փայլող աստղերին,կհիանաի նրանց դասաորվածությունով,կփորցեի ընգնող աստղ գտնել և երազանքեր պահել:և կվաելեի ամեն վարկյանը :Վերադառնալով տուն կհամարեի որ շատ հաճելի պահեր ապրեցի և տաք թեյ խմելով կհիշեի և կժպտաի: Ցանկությունս այնքան մեց է,որ հիմա կիրականացնեմ պատկերացրածս.....արայժմ իմ սիրելի ընթերցող:
Շնորհավորում եմ բոլորի առաջին ձյՈւնը...ու ցանկանում եմ,որ բոլոր մարդկանց երազանքները կատարվեն,այս գեղեցիկ ձյան գալով:Կարեվորը,որ հավատաք,երբ մեծ հավատ լինի,ամեն բան կարող եք փոխել դեպի լավը:
 
 
Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Google ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

8 комментариев:

Unknown комментирует...

Շատ հետաքրքիր են ձեր բոլոր գրառումները,
մեծ հետաքրքրությամբ հետևում եմ քո էջին:

Safia Pogosyan ❤ комментирует...

Շնորհակալ եմ անչափ,որ նման դրական խոսկերի համար... ինձ համար շատ հաճելիա որ կարդում եք, գրածս նյութերը))

Unknown комментирует...

Շնորհակաության կարիգ չկա,այդ մենք ենք շնորհակալ քեզնից,որ գեղեցիկ մտքեր ես շարադրում... և կարևորը որ սրտից են գալիս և շատ անկեղծ ես ընթերցողիտ հետ, դա շատ գովելի է:

Safia Pogosyan ❤ комментирует...

Այո աշխատում եմ ինչքան հնարաոր է անկեղծ լինեմ) հուսով եմ ստացվում է:




Unknown комментирует...

Մի բան էլ կավելացնեի,ես կարծում եմ սիրահարված լինելը ոգնում է ավելի անկեղծ լինելու համար: Այս գրառումից ես հասկացա,որ սիրված ես և սիրում ես,դա շատ հաճելի է լսել«անկեղծ սիրո» մասին եմ, մեր օրերում: Ես ինքս սիրահարված եմ և անկեղծ հասկանում եմ քեզ)

Safia Pogosyan ❤ комментирует...

Այո դա այդպես է Կարինե ջան...

Unknown комментирует...

Ես ցանկանում եմ , որ միշտ էլ այդպես լինի:)

Safia Pogosyan ❤ комментирует...

Շնորհակալ եմ