вторник, 20 ноября 2012 г.

ԳԵՂԵՑԻԿ ՍՏԱՏՈՒՍՆԵՐ

Ապրիր առանց ատելու, ատում են միայն թույլերը
***
Ապրիր առանց խաբելու, խաբում են միայն վախկոտները
***
Կյանքին հավատա, չէ որ նա ամեն տեսակ գրքերից ավելի լավ է սովորեցնում:
***
Կյանքում ապրելու համար սևագիր մի արա, թե չէ մաքրագրելու համար ժամանակ և հնարավորություն չես ունենա..
***
Ոչ ոք չգիտի ինչ կա իմ սրտում, Ինչի համար եմ ես հաճախ տխրում...
***
Ապրիր ինչպես կարող ես, եթե չի ստացվում ապրել «ինչպես ուզում ես»
***
Սիրելը խորապես մարդկային է, սակայն ոչ բոլորն են ի վիճակի մարդկայնորեն սիրել:
***
Նա ով կարծում է, թե կարող է ապրել առանց ուրիշների, շատ սխալվում է, իսկ նա ով կարծում է , թե ուրիշները չեն կարող ապրել առանց իրեն, սխալվում է ավելի:
***
Ոչ մի բանի չհավատալ նույնն է, ինչ հավատալ ամեն ինչի:
***
Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:
***
Ով երբեք երեխա չի եղել , երբեք հասուն մարդ չի դառնա:
***
Ծերանալը ձանձրալի է, բայց դա երկար ապրելու միակ միջոցն է։
***
 
 
 
 
Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Google ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

Комментариев нет: